לא פחות מעשור עבר מאז שריינג' רובר יצא בגרסה חדשה לחלוטין, והנה זה סופסוף קרה. אז מה חדש?
עיצוב!
האיווק היה הסנונית הראשונה שבישרה על האביב של חברת לנד רובר ועל השינוי הכיוון של שפת העיצוב החדשה שלהם. אומנם הריינג' רובר החדש הוא משמעותית פחות שיקי ויותר מכובד (כמתחייב) אולם השפעות של שפת העיצוב החדשה ניכרות בו לחלוטין. יחידות התאורה – העיניים של הרכב עומדות עם השפה הזאת בקו ישר ומיושר. בפנים אפשר למצוא את אחד הסלונים היפים והמפנקים שיש לעולם הרכב להציע, רשימת הצעצועים לא נגמרת – יש מסכים, מערכות שליטה ובקרה, בקרת אקלים ועוד כהנה וכהנה מערכות…
גם ריינג' רובר בנביאים
נראה שהמגמות האחרונות בעולם הרכב לא פסחו גם על היצרנית הנוכחית. למה אני מתכוון? ראשית כמעט כל רכב משפחתי ומעלה הולך ומתרחב, גדל במימדים וזה על מנת לתת לנוסעים (בעיקר לאלה שמאחורה) מרחב פנים שאשכרה אפשר לחיות איתו, גם הריינג' רובר החדש הולך עם המגמה הזאת וגם הוא קיבל הרוויח מספר סנטימטרים שעושים את החיים בספסל האחורי לנוחים יותר. דבר שני הוא צריכת הדלק – הריינג' רובר החדש מתלבש על שלדת אלומינים, מה שעושה אותה קל ביותר מ400 ק"ג לעומת הדור הקודם. השיפור המבורך תורם לא רק לצריכת הדלק אלה גם לביצועים, בל נשכח שהריינג' רובר הוא אולי אחד מרכבי הפנאי שטח האחרונים שגם שווים משהו בשטח. מילה ירוקה אחרונה – גרסה היברידית כבר בדרך, זה כמובן לא אומר שהוא יעשה צריכת דלק של מכונית מיני אבל הוא יעשה מה שהוא יכול.
מנועים, מערכות ובלה בלה בלה
אף אחד לא באמת חשב שהרכב הזה יהיה חלש או עני מבחינת מערכות אבל אם אני כבר רושם עליו פוסט הנה סיכום קצר של כל מה שכנראה תמצאו עליו:
הריינג' רובר החדש יהיה מצוייד במנועי בנזין או דיזל בתצורות של V6 ו V8 עם מאות כוחות סוס, בעיקר בגרסת הטורבו בנזין – סביב ה 500 סוסים! חוץ מזה יש מתלי אוויר חדשים וגם מערכת הנעה ממוחשבת שיודעת תמיד מה הכי טוב, ככה אומרים. המחיר אצל היבואן הרשמי צפוי להיות אסטרונומי אבל ביבוא אישי בטוח שאפשר למצוא מציאות אז אל תהססו לדבר איתנו.
לפוסטים נוספים קראו כאן.
לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן.