מרצדס פותחת דף חדש

עובדה ידועה היא שמרצדס איבדה בשנים האחרונות את הבכורה בשוק היוקרה למותגים הגרמניים המתחרים – ב.מ.וו ואאודי ובארה"ב אף נעקפה על ידי לקסוס. יש הקושרים את הסתבכות עם הרכישה והניהול של קרייזלר האמריקאית, שגזלה מהיצרן הגרמני תשומת לב רבה וניהול "מיני-מותגים" אחרים, דוגמת "המייבאך" ו"הסמארט" שגם הם כניראה לא הקלו על עומס העבודה, הגדול ממילא, של המנדסים/מעצבים במרצדס.

אבל, החל משנת 2013 מבטיחה מרצדס לחזור ולהיחשב כמותג הטוב ביותר, עם המוצרים הטובים ביותר והמכירות הטובות ביותר עם כוונות להמשיך ולגדול בסין, לחזור למקום הראשון בארה"ב, לחדור לשוק הדרום אמריקאי ולהמשיך להתחזק במגרש הביתי, זה האירופאי בכלל וזה הגרמני בפרט.

אז איך עושים את זה? את הניצנים הראשונים אנחנו יכולים לראות כבר כעת עם ה-CLA. קומקפטית סקסית, ספורט סדאן שתהווה אחות קטנה ל-CLS המוצלחת. בנוסף אנחנו עדים גם למספר מתיחות פנים שצפויות לרענן את השורות של מרצדס והבולטות שבהן הן מתיחת הפנים שעברה ה – E Class, הראשונה מאז 2009 וגם מתיחת הפנים הצפויה של ה- S Class במהלך 2013. אם להסתמך על ניסיון העבר,תוכלו לראות את השניים האחרונות(S  וה – E) כבר במהלך השנה הקרובה ביבוא אישי על כבישי ישראל.

זאת ועוד, למרצדס ישנן גם הבטחות רבות בנוגע לכניסה לסגמנטים חדשים והרחבה של אלו הקיימים. הוספת גרסת קבריו ל-C Class, הופעת קבריו גדולה וסופר יוקרתית(כאלטרנטיבה ל-CL כניראה) ואפילו תוספת מעניינת של מכונית ספורטיבית שתשמש אחות קטנה ל-SLS. אכן יש למה לצפות.

מעניין לדעת כי צפויים שיתופי פעולה עם מתחרים כמו אינפינטי עם הסדאן G ואפילו עם רנו, בתחום המשפחתיות הקטנות. שת"פ שנועדו לחזק את נקודות החולשה של כל אחד מהיצרנים. ואיך אפשר בלי AMG? החברה הופכת עצמאית יותר ותמשיך לספק לעולם הנאות מוטוריות ואפילו צפויה לחלוק מכלולים עם אסטון מרטין האקזוטית.

מרצדס אכן נמצאת באחת מהתקופות המאתגרות בחייה. היא יוצאות למחוזות חדשים וניראה שהתקופה הקרובה תהיה מעניינת במיוחד עבור כולם. שוק היבוא האישי יהיה הראשון לקלוט את כל היפיפיות המוטוריות האלו וייתן לנו הצצה ראשונה למה שבמרצדס קוראים לו "דף חדש"…

 לפוסטים נוספים קראו כאן.

לפרטים נוספים על יבוא רכבי מרצדס וליצירת קשר לחצו כאן.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן