יבוא אישי מרצדס S קלאס – מי המנהיג הבא?

מרצדס S קלאס החדשה 2014 היא רכב מנהלים בין המפנקים והמתקדמים בעולם. באודיסי – יבוא אישי היא מוצעת מארה"ב! במאמר הנוכחי נעסוק בקונספט שהיא משדרת.

מרצדס S CLASS החדשה 2014 ביבוא אישי – שוב. כמו שלא היה מעולם

רכב חדש הוא ציון דרך עבור כל יצרנית. רק אחד, לעומת זאת, מסמן את תחילתו של עידן חדש לכל המכוניות. רק מכונית אחת קובעת את הסטנדרט של התעשייה, ולאחר מכן מאפסת אותו ללא הרף. רק מכונית אחת יכולה להיות S-Class.

דמיון – מי המנהיג הבא?

מכל המכוניות על הכביש, יש רק אחת שעושה הכל, יותר מכל מכונית אחרת. במשך דורות, המשימה שלה הייתה להעלות את הרכב ואת הנהג שלה לרמה של יכולת, נוחות וביטחון שאין כמוהו בכל דבר שכבר קיים. הופעת הבכורה של S-Class החדשה היא יותר מתחזית אופטימית של מחר, זה תצוגה מקדימה של חזון שלם – חזון לטווח ראייה, רפלקס לאינסטינקט, נוחות לרווחה, נוחות למאמץ, והנאה להתרוממות רוח. מנהיג לא יכול לשאוף להיות כמו כל דבר אחר.המטרה של ה-S-Class תמיד הייתה להשראה. בואו לגלות עולם שלם וחדש של ה-s class החדשה, שמובא לכם על ידי סוכנות היבוא האישי OdysseyCars.

בטיחות – לחזות, להתריע, לסייע, להגן

במשך 60 שנים, מהנדסי בטיחות במרצדס בנץ הקדימו את העתיד. עם פריצות דרך רבות – מבקרת היציבות הראשונה, הם חזו את תקני בטיחות שכל המכוניות אימצו בהמשך. עם המערכות חדשות של כונן חכם, S-Class החדשה יכולה לחזות קדימה ולעזור לנהג להימנע מהסכנה. שנה אחרי שנה, חידושי בטיחות מרצדס מציגים עולם חדש כדי להגן על העתיד שלך טוב יותר – גם אם מדובר באלפיות שנייה בלבד מולך. אף אחד לא עשה יותר כדי לשנות את מהלך ההיסטוריה רכב – או לעזור לשמר את מהלך שלך. רכבי s class המיובאים ביבוא אישי על ידי OdysseyCars מצוידים בחבילות אבזור המכילות את מירב פונקציות הבטיחות.

מרצדס S קלאס החדשה 2014 מוצעת מארה"ב ע"י אודיסי – רכבים ביבוא אישי. בהיצע רכבים רבים אחרים ביבוא אישי, אתם מוזמנים לקרוא עלינו וליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן