אאודי A8 – בנזין ודיזל

אאודי A8 ביבוא אישי היא ללא ספק אחת המכוניות המשתלמות ביותר בשוק היבוא אישי, בהתאם לכך החלטנו לכתוב עליה קצת ולפרט על כל מה שיש לה להציע. כתבה חמישית בסדרה, והפעם נסקר את היצע המנועים של אאודי A8.

מנועים מנועים

הפעם נדבר על שני הלבבות הפועמים של רכבי אאודי A8, מנוע הבנזין ומנוע הדיזל, כמו כן לקינוח נדבר על מנוע ה W12 האימתני של הרכב הזה.

בנזין בנזין

מנוע הבנזין FSI של אאודי בעל ההזרקה הישירה פותח במקור עבור מירוץ ה"לה מנס 24 שעות" זה אומר שהוא צריך לתת את האיזון האופטימלי בין ביצועים לחסכון בדלק ואת הסחורה הזאת יש לומר הוא מספק. הוא בנוי כך שהזרקת הדלק הישירה מאפשר לו להזריק בדיוק את כמות הדלק והאוויר הנדרשת לתאי הבעירה. כמובן שזה גם מפחית את פליטת המזהמים, כך שהרכב יכול לקבל הנחה במס בגין זה. כמובן שישנה גם גרסת הטורבו לאלה שרוצים יותר ביצועים ופחות חסכון ויש אפשרות להוסיף מנוע היברידי שסיקרנו בפוסט הקודם.

דיזל דיזל

אאודי A8 מציעה מנוע טורבו דיזל שגם הוא מצויד בכל טכנולוגיות היעילות של אאודי שמאפשרות לו לחסוך בדלק, לתת כוח אך גם להפחית רעשים, כך שזה כבר לא אותו מנוע דיזל רועש שהיה לפני שנים. עוד אציין שכיום מנועי דיזל הם בין החסכוניים שיש לשוק הרכב להציע, כל מי שרוצה אמינות וחסכון בדלק בנסיעות בינעירוניות ארוכות יכול למצוא פתרון בדמות אאודי A8 דיזל.

W12 כי הגודל כן קובע

לא טעיתם, מדובר במנוע ענק! 6.3 ליטר! ככה שכשמגיע הזמן לעשות את העבודה הכבדה אאודי A8 W12 מוכן ומזומן. W מסמן את התצורה, או הארכיטקטורה אם תרצו, 12 זה כמובן מספר הצילינדרים כאשר כל החבילה הזאת מפיקה לא פחות מ 500 כ"ס ונותנת תאוצה מ- 0 ל- 100 ב- 4.7 שניות למהירות סופית של 250 קמ"ש מוגבלת אלקטרונית.

אפשרי רק בגרסה הארוכה של אאודי, אם כבר, אז כבר..

אאודי A8 ביבוא אישי, היא מכונית משתלמת ביותר ומוצעת באודיסי – יבוא אישי על כל דגמיה. הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר כדי לקבל הסברים והצעות מחיר.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן