יבוא מקביל אאודי s5 2023

אאודי יבוא מקביל  – אאודי מניעה את הרוח האנושית!

AUDI S5 היא גרסת הספורטיבית של אודי A5 ה-RS5 הקיצונית עם 450 כ"ס. כמו ה-A5, מדובר במכונית קופה אלגנטית ויוקרתית במיוחד, המוצעת בגרסאות 3 דלתות ("קופה אמיתית") אשר מגיעה בדגם עם 5 דלתות כאשר רשימת האבזור עשירה במיוחד, ממערכות הבטיחות, ותחושה הנסיעה במכונת היי-טק מודרנית ומשוכללת. ההבדלים בעיצוב לא גדולים ביחס לגרסאות הרגילות של ה-A5 אבל היא בהחלט בולטת בזכות מערכת פליטה ספורטיבית עם פתחי מפלט אובליים וכמובן מראות הצד הכסופות המזוהות עם חטיבת הספורט של אודי. המנוע בנפח 2.9 ליטרים ויחד עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים מתקבלים ביצועים מעולים עם ההאצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד. אחיזת הכביש של אודי RS5 היא ללא ספק הצד החזק שלה: ניתן לנהוג בה מהר, מאוד מהר, ויחד עם זאת להרגיש בטוח. זו לא מכונית הנעה אחורית פרועה כמו דגמים של ב.מ.וו או מרצדס.

יבוא אישי/מקביל אאודי נוספים - 2021-2022-2023


חולם על יבוא אישי או יבוא מקביל של אאודי ?

חברת אודיסיי מספקת שירותי יבוא לרכבי אאודי יוקרתיים ללא דאגות ועם חיסכון של עשרות אלפי שקלים, כמו כן ניתן לקבל דרכנו הצעות מימון סופר אטרקטיביות! 

לרכבים נוספים של

צרו עימנו קשר להצעת מחיר עבור הרכב שתמיד רציתם

כתבו את הודעתכם ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות עם ההצעה המשתלמת ביותר, כתבו לנו את סוג הרכב שתרצו, בין אם מדובר ביבוא אישי, או יבוא מקביל.

אודיסי - רכבים ביבוא אישי
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
לחצו כאן!
להצעת מחיר לרכב שתמיד חלמתם!
לשיחת ייעוץ ללא עלות!
דילוג לתוכן